.. apo hal?? ..

Habis dah raya tahun ni... Takde gambar.. aku mls nk amik gambar..
sibuk asik kena bg duit raya je.. ape cerita kan..

da penghujung Oktober pon.. mase macam makin laju je skang ni..
Wife aku pon da lebih 7 bulan pregnant..
..aktiviti skang ialah cari nama utk baby yg bakal lahir insyaallah..
hehe..

dgn adik izzah

ni mase kt open house umh mak ngah yam




Photobucket
ni dgn adik

Best gak proses memilih nama ni.. g shoping pon sempat gak buat short list nama-nama.. hehe



PhotobucketPhotobucket

nak mkn piza pon sempat lagi tu belek-belek nama yg sesuai... hehehe

7 k0mplen:

Unknown October 20, 2009 at 4:57 PM  

Bulan 12, 5HB, MUHAMAD FAHMI! heheheh.. papohal pon semogo namo tersobut ado makno yang baik2.

kuajo October 21, 2009 at 2:48 PM  

ko 5hb 12 ke ngah?? bukan 8 ke??

Anish October 21, 2009 at 5:56 PM  

Muhamad Adam Danial ok tak? ngeeeee

kuajo October 22, 2009 at 8:11 AM  

nish: ok, makna pon bagus tu.. ;)

Amrixxx October 22, 2009 at 12:15 PM  

huhu...Khairul Danial lagi beshh afix.. ehehe :p

kuajo October 22, 2009 at 2:29 PM  

am: aku pn cdg nak taruk khairul.. tp bukan khairul amri.. hehe

Amrixxx October 22, 2009 at 4:14 PM  

wahahahaaaaaa.....
klu ko letak name aku nanti skill men futsal aku hilang ar dapat kat dia..huhu :p

apip anak rufus dah register dah nak blaja men futsal ngan aku.. minggu depan training kat padang..ekeke :d

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers