..Aktivitiku..

Aritu berat badan aku bertambah-tambah lepas kawen, smpai 1 thp semua baju, seluar da tak muat.. Gila! Akhirnya aku putuskan utk buat aktiviti riadah iaitu sukan badminton.. Dgn harapan aku dpt blk berat bdn ideal aku.. Dan akhirnya aku dpt juga kurangkan apa yg ptt.. hehe syoknye..
Photobucket


Gi main badminton bwk wife, supaya anak dalam kandungan pon akan minat main badminton ni, biar dia jd pemain badminton yg berjaya.. hehe.. Manalah tahu kan.. Dpt wakili negara dan harumkan nama Malaysia.. Jadi aku akan taruk nama yg glamer utk anak aku nnt.. hihihi...



Badminton001

3 k0mplen:

Amrixxx October 22, 2009 at 5:10 PM  

huhu..training dulu bro erk..
nanti bleh men ngan aku lak??huhu :p

kuajo October 23, 2009 at 8:12 AM  

tu laa.. lame dah tak main wakil2 ni.. sendi2 semua da ketat.. daging pon makin bertambah.. aku tgh training ni.. hehe.. janggut tu dulu seteru aku tu..

Amrixxx October 23, 2009 at 9:33 AM  

huhu..ic..

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers