:: Berbuka Bersama Geng Gagak Hitam ::



::aku dan isteriku::


Alhamdulillah.. aku dpt jugak berkumpul dgn sahabat² aku, Wafi, Mizi, Angah, Sazlan, Mabuk.. dimana aku membawa wife aku dan agh bersama pasangannya Cik Tiha. ajak jugak yg lain², tp xde kabar berita hanya pzam.. jauh di perantauan.. hahaha.. rilek pzam.. Khai tak balik plak.. apakan daya nak jd tunangan org.. hihi
Bertempat di Johan Seafood Tmn Marida Senawang, Mabuk terlebih dahulu sampai utk meng'order' hidangan yg aku dan dia da bincang. Sbb yg lain pakat tak kisah..
Bak kata Salleh Yaakob,

'ifollow~~~'
semua dtg awal kira2 7 mlm (awal ke?? mabuk je yg tahu haha..) tu pon si mizi boleh lg nk g kerat rambut dia kt kedai amoi di Giant.. Bajet boleh sempat. Si agh dtg lambek sket tersilap parking kat car wash.. sklai terbasuh kereta jugak.. hahaha

Memula nmpk byk lauk pauknye.. bape belas pinggan tuu... org bape kerat sgt.. tp habis jua.. hahaha... gilo budak² ni..Habis je, g solat di masjid Tmn Marida. pehtu tgk wyg.. hahaha.. tah papo cito..
recomanded by wafe'.. muahahaha


tu salah seorg yg giat dlm menghabiskan juadah.. hahaha.. perati betol²..



7 k0mplen:

Unknown September 9, 2009 at 8:39 PM  

rokok den tu woi!

Unknown September 9, 2009 at 11:52 PM  

wayang xbes ampeh bek smyg twarih!

kuajo September 10, 2009 at 7:57 AM  

angah:
hahaha.. x sompek den rembat rokok kau.. ekau dah calo.. yo la kono kojo..

wafe':
tau x po.. menyiraap jo.. muntah bini aku tgk cto tu.. mabuk somput.. hahaha

Unknown September 17, 2009 at 9:34 AM  

Cito po yang di tengok?

kuajo September 17, 2009 at 11:27 AM  

cite final destination ngah.. mcm aram dr mula.. betol2 'cuci mata' je dgn 'buah-buahan' yg byk dlm cte tu

kuajo September 17, 2009 at 11:27 AM  
This comment has been removed by the author.
otai senawang October 1, 2009 at 2:10 AM  

pergh,
berjaya gak wa menyelit dlm 2nd pic tuh...
harharhar...

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers