saje nak menaip


Susah gak ble dah berkapel serius ni... mcm2 nak pikir... nak keja lebih, usaha lebih, cr duit lebih..
semata-mata nak bahagiakan pasangan nnt.. perah otak pikir sampai demam..
buat keja d sana-sini.. usaha...... selepas dah berdoa..
dulu ada gak berlaku konflik.. biasa laa... hari bukan selalunye cerah... mesti nak ada mendung2 sket.. cewaah.. hehe
dulu awek ade jo manjang online... leh gak chat.. skang ni duk ngadap tah ape nak d menghadapkan lg... busan gak.. nak borak2 ngan org, kang kering air liur.. nak beli air lg....
myk da la mahal skang.. blanja pon kena cutting2... pening otak aku..
ni pon men tulis je... sbb da busan.. saje je laa...
busan2 g selak blog org tu, blog org ni... xde keja...
blog zaman skang pon dah meriah, dgn cite sukannye, bola, politik, agama, sume ade, jiwang2 mmg belambak...
last2 baru la aku tau np slama ni aku payah nak jumpa nick somebody ni kt forum yg aku slalu lepak...
rupenye somebody ni dah melayan forum.. mcm2 org gak yg d layan... ye maklum laa... aku ni x tau....
bersayang rindu bagai lagi... mcm berchenta dah aku tgk... org lain ilek je plak aku tgk... tp yg ni berindu-rinduan..
siap ade pesanan mane post baru x keluar... rindu awak.. ceh... aku berbulu je baca...
tp baca gak la.. hahaha... korek2 ape yg patut..
pastu yg x besh nye jd aku ni, die ni da la ramai kenalan, ade la yg volunter nak jd mat report kang tu...
hehehe... aku je yg kena duk diam... pastu dgn msj sayang di sayang, rindu merindui, i miss u there, i miss u too nye.. rs mcm nak mencelah je.. tp x de kuasa plak.. ahahaha... bukan nak kata die ni over ke ape ke...
yg sbnrnye jeles maa... ;p awek tu...
aku pon x pnah sayang-menyayang ni selain awek aku... ni die selamba je sayang menyayang... ptt laa dlu lame x nampak kt forum... huhuhuu... tp skang aku da x kesah dah... kang di kata mengongkong plak...
bio laaa... hak die la... sayang, chenta die... aku still wat cam bese laa...
kena menten.. ni kang silap2 ada plak yg mjadi mata2 nye ni... huhuhu..
ok laa.. sape ada baca ni.. ni cite rekaan je... sbb aku men suke2 tulis je... hahahahaha..... adios

0 k0mplen:

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers