cemburu


knapa aku slalu cemburu?
aku ni tak phm cara org tu ke
atau saja aku ni yg tah apa-apa?
mmg aku slalu cemburu..


salah ke kalau aku cemburu?
sblm bersama dulu,
semua ok, semua perfect
wat salah sikit tak menjadi apa

salah ke kalau aku lihat kau mesra
bersama org yg tak ku kenal
aku cemburu... salah ke?
nnt aku di kata x phm, mengongkong

dpt aku lihat betapa mesranya kau dgn dia
pabila ku bertanya, akhirnya aku jua yg salah
aku juga yg mengalah
aku d kata cemburu buta

salahkah jika aku
menegur jika ada yg ingin ku tegur?
salahkah aku jika
aku tersiksa mencemburuimu??? salah kah???


aku cemburu kerana aku sayangkan kau...
kerana kaulah nyawaku, hidupku,
knapa aku sanggup kau marahi
hanya kerana dia yg aku x kenal???


jika kau mahu bermesra dgnnya,
kenapa aku yg kau pilih dulu
aku ni ibarat mainan kau kah?
aku ni bukan sebenar pilihan kaukah?


aku cuba tenangkan diriku
melihatkan kemesraan yg aku tak rasai lg tika ini
aku cuba sejukkan hatiku yg membara
memikirkan mungkin aku yg salah

tapi kenapa perlu kau bermesra
bersamanya yg entah siapa?
harapan sudah kau berikan padaku
impian sudah kau sematkan d jiwaku
tp aku masih buntu
aku cemburu???
mestilah aku cemburu..
kalau aku x cemburu, mana sayangku??


kenapa aku kisahkan cemburuku??
cemburuku kerana cintaku padamu
kenapa perlu ku beritahu cemburuku?
sebab aku cemburuuu yg ammaaat....


0 k0mplen:

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers