..:: mahakarya cinta ::..




mood aku masih nak beraya..
mase tulis ni, aku rase mcm nak menjerit² suke..
psl nak g jumpa mata air mlm ni..
lame da x jumpa beb.. manyak rindu maaa...
dah la bizi dgn mcm².. letih gak kengkadang tu..
tapi untuk merealisasikan impian aku, aku buat jugak..
ni kire² mcm igt org yg tersayang la kan.. :-)
dlm hati aku plak asik duk teringat satu lagu ni..
ni kire mmg faveret song aku laa..
sbb sumenye mmg aku rase ada pada diri aku.. Cheewaah..
mcm cilake kang org kate aku jiwang plak..
padahal aku ni macho(org kata la kan.. ;p)
kalo nak dgr aku karaoke lagu ni, boleh call aku..
i'll sing it for u.. ok.. selamat berhujung minggu untuk semua..
next post, aku nak cite pasal projek yg aku tgh running..( ni atas permintaan kwn²)


Faizal Tahir - Maha Karya Cinta

Begitu berat melangkah
Melihat kau bersamanya
Adakah aku yang salah
Atau hanya helah saja

Ku masih mencintai diri kamu
Biar kau menjauh
Ku rindu

Kau bagaikan udara
Yang membantu aku
Untuk terus hidup di atas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna kau maha karya cinta

Biar pun kau tidak mahu
Menerima kasih daku
Aku kan setia bersamamu
Sehingga ke akhir waktu

Ku masih menyayangi diri kamu
Biar kau berlalu ku rindu


Kau takkan dapat aku lupakan
Kerna kaulah punca cinta kita
Mengajar aku erti bahagia
Temanilah aku semula

Dengarlah pesanan daku
Yang akan terus menunggu

Counter

Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Followers